Dalsia retrospektiva 2020/2021

2. apríla 2023, novybloger42, Nezaradené

Zdravim citatelov pocas blaznivej aprilovej nedele,vlastne cely tyzden zazival Vychodocesky region mraz,sneh,dazd,slnko,duhu…vsetko mozne:-) najkrajsi den je asi prave nedela…

Takze; na jar 2020 zacali bizardne javy a situacie. Bol maj,mame tu krasnu rieku,nad nou sa tyci svah s nadhernym dubovym,bukovym a zmiesanym lesom. Okolo rieky su cyklostezky(cyklotrasy), cez les vedu turisticke chodniky. Kracal som skratkou popri rieke do mesta a stretol skupinku pubertalnych dievcat(mali ruska na ustach),ale zjavne si odskocili z mesta zapalit si zakazanu cigaretku. Najdrzejsia z nich a tiez najodvaznejsia namiesto pozdravu hovori: „…pane,Vy nemate rousku,nebojite se covidu? “ Ja na to-nebojim,starajte sa mile holky o svoje rousky.

Ina situacia…volam na mobil svojmu holicovi,lebo zacinali teple dni a ja si vlasy nestriham holiacim strojcekom. Dohodli sme sa na 8hodinu rano-budem cakat pri jeho zatvorenom holicstve(rozhodnutie vlady CR…) a on mi v presny cas otvori. Zaluzie boli zatiahnute,pokecali sme,podakoval som mu za strihanie a takto to islo cely zvysok roka:-)

S kamaratmi sme neprestali chodit sem-tam na capovane vychladene pivecko. Majitel hospody,kuchar,aj obe servirky normalne chodili do prace. Vchod bol zamknuty,zavesy zatiahnute,svetla zhasnute a fajciari namiesto postavania pred vchodom chodili do kotolne. Na vchodovych dverach visela cedulka. Tusim s napisom: “ Restauracni zařizeni uzavřeno na zakladě rozhodnuti vlady,ze dne…………..

Moju asi 15km turu pri prechode hranic uz som spominal v niektorych komentaroch v debatach. Auto zostalo tu. Sadol som na vlak,potom este na autobus a urobil vyslap na hreben hranicnych kopcov,zisiel potom zase na slovensku stranu. Ziadny „organ v uniforme“ ma neskontroloval,neotravoval s certifikatom v mobile…teraz to budu prave 2roky-bola jar 2021…

No a preco pisem a vraciam sa k tomu? Dovod je jednoduchy. Je to strucnym odkazom pre ludi/citatelov. Nedajte sa manipulovat,budte vzdorovitym clovekom,bez pritakavania politickym hlupostiam. Hladajte a zistujte informacie mimo velkych medii. Nezaradte sa do stadoviteho davu.

…na dnes asi vsetko. Iba este jedna dolezita malickost; nezabudajte kto a ako Vas vyhanal na testovania,oznacil ako mna za „psa,ktory brecha za hranicami“,kto robil natlak na vakcinaciu. Pamätajte si vsetko…