Presna faktograficka retorika p. Zilinku

18. septembra 2023, novybloger42, Nezaradené

Pan Generalny prokurator ma dnes velmi oslovil svojim prejavom, ktory ako reakcia prisiel po aktivitach prezidentky Z. C. Pozabudla pravdepodobne na fakt, ze prezidentsky urad NEMA v kompetencii moznost zasahovat do prace GP…

Tento skuseny prokurator je apoliticky, striktne dodrziava zakonnost, preto ma moj velky respekt a uznanie. Nie prvykrat ma oslovilo aj jeho recnicke umenie. Ma priamy pohlad, oci cestneho chlapa a jeho profesionalita vyvolava znepokojenie a hlavne zlostne utoky na jeho osobu. Nevyjadruje sa a nekona v prospech ziadnej strany…respekt a uznanie mu vyjadrujem aj tymto clankom.

Na zaver trochu odlahcenie-v sobotu som mal mile stretnutie so Slovakmi v Cechach. Nedaleko mojej chaty, pri rybniku, v lese boli 4dospeli a jedno dieta u mojich susedov na navsteve. Grilovali vonave mäsko(ziadne progresivne hmyzove jednohubky). Moja moravska slivovica pomohla prekrocit barieru. Nebavili sme sa primarne o politike-skor o praci, rodine, ci o jedle. Asi po hodine hovorim: „…30.9.budem na Slovensku, lebo budu volby.“ Oni s otazkou, ze koho volim(ak mam chut sa vyjadrit). Ja na to, ze Smer. Oni rovnako, uz su pevne rozhodnuti.

Namietky, ze sme boli velmi opiti vsetci neberiem:-)) Dali sme si asi po 4male pohariky slivovice, nie 4poldeci…a dobre sa predtym najedli. Dalsi spriateleni „dezolati“ a „nevzdelani“ volici Smeru:-)