Pride prvy oktobrovy den a nastane doba temna

24. septembra 2023, novybloger42, Nezaradené

Politika uz lezie niektorym ludom aj „cez usi von“. Slovenska natura je impulzivna, casto ludia nevedia pokojne uvazovat, sustredia sa skor na hadku, nez na spracovanie suvislosti. V discipline „zbytocne prekaranie“ sme urcite svetova elita:-) a to som zazil uz nejake prekaranie, lebo roky stravene na Slovensku, v Cesku a Irsku daju cloveku schopnost porovnania.

K tomu Irsku sa vratim este v zavere, je mi sympaticka ich neutralita, ta vsak bola umoznena aj toleranciou velmoci na druhej strane Atlantiku. No a na ten koniec blogu si necham jednu sportovu temu…nasleduje trochu politiky.

Co sa mna osobne tyka-moje rozhodnutie volit stranu Smer je jasne racionalne, vzniklo uz pocas covidovych manevrov. Vo vztahu k medzinarodnej politike ma utvrdili deklarovane postoje R. Fica a Smeru k dodavaniu zbrani na Ukrajinu. Pokojne by som teraz bol este otvorenejsi v teme vojenskeho konfliktu, ale na to mi staci komentovat kratkymi originalnymi glosami v debatach. Masivne strasenie v mediach o navrate mafie a „temnote“, ktora zavladne po hypotetickej vyhre Smeru a moznej koalicnej dohode(Smer, Hlas, SNS…hypoteticky 25+10+7=42%), tak to ma nechava v klude. Ideme porazit PS+SAS. Neviem, ci vyhrame, no nedajme sa zastrasit progresivnym tlakom. V stredu nahodim motor motorky a vyrazim domov, v sobotu volim…

:-)teraz ten nezaujimavy zaver o Irsku. Vcera vyhrali v masivnom fyzickom suboji s J. Afrikou na MS v rugby. Oni ma naucili vnimat a mat rad tento drsny, ale ferovy sport. Nebudem Vas nudit detailami. Kvoli tomu nepisem. Pri rugby je fenomenalny respekt a ucta aj u fanusikov. Tam nechodia agresivni chuligani, ako na futbal. Nemusite robit policajne manevre, aby sa predislo vytrznostiam. Uctu a respekt k superovi jasne vidiet na internete, ked citam komentare v anglictine-minimum nenavisti. Uznanie od porazenej J. Afriky. Uznanie kvality od vitazov.