Návrat k Avdijevke a plus nieco z domacej sceny

5. novembra 2023, novybloger42, Nezaradené

Asi pred 2tyzdnami som zverejnil moj blog o operacnej situaci v oblasti Avdijevky-inak znamej ako „Citadela“. Nerobil som predcasne uzavery a predsa dynamika deja dava za pravdu mne a mojim zdrojom. Priblizuje sa operacne obklucenie Citadely.

A teraz k nam-domov… Vynimocne sledujem TV debaty a dnes, pred odchodom do Česka, mi dve naše TV stanice ponukli panov Gaspara a Estoka versus opozicnym politikom, ktorych mohutne podporovali „nestranní“ a „objektivní“ moderátori. Média stoja pri opozici. Alebo sa mylim? Debatne manevrovanie je jasné a nedá sa maskovat:-)

Bravo pan Estok aj pan Gaspar! Takto treba s nimi diskutovat. Nekompromisne a dorazne pozametat. Som sice stále kritický voči politickému establishmentu a nedovercivy, no davaju mi istu nadej do budoucnosti.

…nesklamte nás a pokračujte v upratovani Augiasovho chlieva. Caka Vás tazka robota.