Moj interny boj proti dezinformaciam

7. marca 2024, novybloger42, Nezaradené

Vzdy, ked sa z centraly ozve kompetentna eurokomisarka(p. Věra J.), ktora ma na starost nazorovu cistotu, tak si pripomeniem vizionarsky roman…1984. Aka je vlastne ideologicka vizia a prakticka pracovna prax toho uradu p. Věry?

Ludia v Europe potrebuju usmernovanie. A alternativne media su hrozbou. Aj socialne media musia byt vhodne „moderovane“. V tomto spocivaju ciele institucie myslienkovej cistoty. Obrazne nas vezme za ruku a prevedie informacnym smetiskom-k vhodnym nazorom. Samozrejme, viem o co ide skutocne. Pekne, v cukrovych slovickach zabalenu metodiku zamykania ust… Nezlucitelne s mojim vnutornym nastavenim!

No ale ja mam svojraznejsie metody-nechavam sa napr. dezinformovat cielene, ked si obcas pozriem spravodajstvo CT24. Alebo sem-tam nasu statnu TV. A naopak, nechavam sa informovat kvalitou alternativy. A zvycajne v troch jazykoch. Slovensky. Cesky. Anglicky. V ruskom jazyku mam problem, lebo malo rozumiem hovorenemu slovu. V anglictine to nemam dokonale tiez a pracujem na zlepsovani vnimania-kvalitny zdroj pokojne zapnem opakovane.

Blog mozem pokojne ukoncit s konstatovanim, ze som dezolat a mozno aj putinovsky agent:-)) Hrozne-stale sa ma nedari prevychovat, som volicom vladnej koalicie, v prezidentskych volbach mam na Slovensku jasno a v tych americkych iba cisto na dialku nazorovo podporim D.Trumpa. Tu uz niet co dodat, asi som hrozbou spolocnosti:-)) Hybridnou…