Newspeak

25. marca 2024, novybloger42, Nezaradené

Tak dnes sa nam rozhovorila mienkotvorna sefka byvaleho mienkotvorneho dennika. Zakodujem jej identitu do pismen B.B. Naco menovat, ved citatelia poznaju nasu medialnu scenu. Sme maly stat. Domyslite si.

Vyliala si svoje srdiecko. Zla vlada chce obmedzovat slobodu informovania. Minister Estok debatoval s extremistom. Strasne sa prehresil a ohrozil na Slovensku demokraticke hodnoty. Pozn. Ja som prave dnes sledoval podcast prave toho inkriminovaneho extremistu. Asi tiez ohrozujem slovensku demokraciu. Sefka B.B. citlivym hlaskom hovorila o kolegyni Hanzelovej, az som mal slzy na krajicku. Ten hrozny dezinformator je vraj hladany v Anglicku policiou. Preboha! A on-ten jeden hnusny alternativec si chodi po Londyne a este si dovoli natacat tie jeho dezinformacne konspiracie. Skoro kazdy den.

B.B. nemohla opomenut temu zvyseneho monitorovania konspiratorov a sprisnenia legislativy v posvätnom Bruseli-centrale neposkvrnenej demokracie, aby sme tych extremistov uz poriadne umlcali. Nepovedala ake su parametre nevhodnych nazorov, kto ich urci a definuje. To nevadi, podstatne je aby boli odstranene. Institucia na posudzovanie sa este vymysli a nainstaluje do mechanizmu aparatu(…toto si myslim ja, preto pouzitie zatvorky).

Pani B.B. sa mi nepaci. Asi som ten povestny typicky dezolatny nevzdelanec na socialnych davkach, lebo v osvieteneckych kruhoch sa ona paci. V lepsej, progresivnej spolocnosti je celebritou.