K predvolebnej kampani

28. marca 2024, novybloger42, Nezaradené

Stale viac a viac pripomina marketingova praca timu kandidata Korcoka, pre ktoreho pracuju usilovne aj media, tu profi kampan z Ceska. Vzorce na „spracovanie podvedomia“ priemerneho obcana zafungovali. Pred viac, nez rokom vyhral general Pavel. Reklama vyhrala nad kritickym myslenim.

Na uskutocnenie konecneho ciela v scenari je potrebny priblizne 1 rok prace. Plus/minus ten rok staci. A podme dalej netradicnou, filmovou paralelou. Vieme, ze George Clooney v hlavnej ulohe dostane ludi do kin. Neuspech? S tym sa nekalkuluje. Nizsie polozeny muzny hlas. Sympaticky vyzor cloveka, ktoremu by obdivovatelky podlahli (super dolezita je pozornost zien-kalkul na vela %). Nosi sice sediny, ale ku starcovi ma daleko. Stihla postava, celkom vysoky muz. Zrejme aj aktivny rekreacny sportovec. Takze vizualitu mame naplnenu, dalej musi produkcny stab starostlivo spracovat v scenari profesionalnu minulost. Zvyraznovat slusnost:-) integritu a podobne okraslovanie.

Paralela…pan general uz dalsi vojensky kabat neprezliekol, takze naplnil ocakavania tych najvyssich v hierarchii. Produkcia dostala volnu ruku, rozpocet nie je problem. Prisiel uspech. Za mohutnych ovacii Ceskej televizie, Seznamu, printovych dennikov:-)) My-na Slovensku mame diplomata. Centralisticky kabat tiez neprezliekol. Vlady sa menili, ale jeho evolucna adaptacia na zmeny vlad neusla pozornosti PRODUCENTOV. Vyhral konkurz na kandidata. Mienkotvorne media dostali nakopirovane scenare, rozpocet bezproblemovy a sestdesiatnik Ivan tak ziskava svoju „zivotnu ulohu“.

Aby som nebol rozvlacny, lebo roztahanost textu fakt nerobim rad. Takze zaver. Na jesen minuleho roka sme na Slovensku roztrhali na kusy scenar pre nove progresivne filmove hviezdy nasej 5milionovej sceny. Jednoducho to zopakujme teraz v aprilovom rozhodnuti. Dalsia lekcia od obcanov by marketingovym magom len prospela. Trocha tej pokory a menej povysovania su cenne zivotne lekcie.