Co pre mna znamena datum 2.Maj

27. apríla 2024, novybloger42, Nezaradené

Logicky by mal byt tento blog napisany a zverejneny az v aktualnom dni, ktoreho sa tyka. Od pondelka vsak pracujem, cestujem a oslavujem. Nebude cas na vypisovanie:-) Na rovinu poviem-text nemoze obsahovat niektore explicitne vyslovene skutocnosti, nemoze byt uplne popisny.

Pred dvoma rokmi cela blizka rodina s napätim ocakavala prichod noveho cloveka na tento svet. Tesili sme sa a zelali mojej neteri, aby dieta bolo silne a zdrave. Aby aj ona bola v poriadku. 2.Maja sa narodil moj prasynovec, bratov vnucik. Uz dva roky je rastucim stastim pre rodicov. Datum zrodu zivota.

Zato pred desiatimi rokmi sa udiali ine, nie stastne, no desive udalosti. Teraz prichadzaju moje pasaze textu, ktore si SAM cenzurujem. V osobnom rozhovore to poviem bez obalu, tento priestor nie je moj-sme na istej platforme. Videl som autenticke zabery. Nasilnici tocili „live stream“. Videl som aj „Aftermath“, nasledky… Inferno, ktore rozputala dobre zivena nenavist. Boli tam tiez policajne zlozky, aby pozorovali co sa deje…Hasici, ktorym niektori umyselne stazovali zasah… Nie, nejde mi o to dnes popisat kazdy detail ludskeho utrpenia, lebo uz detaily popisovali ini. A podrobnejsie. Ide mi o pripomenutie. Memento. V tom roku 2014 rozduchali ohen(bohuzial, neboli to prozaicke plamene). Nezabudnime na Odesu.