Založ si blog

Blog prvy-prolog

Zdravim citatelov na uvod prveho blogu. Bude kratsi, v prvom rade sa chcem predstavit a preco prolog? Okrem uvodu v literature,pouziva termin prolog aj slavny cyklisticky zavod Tour de France. Zvykne to byt kratsia uvodna davka kilometrov, ja teda dam kratsiu davku slov.

Strange Uncle je moje uzivatelske meno v debatach na tomto webe a toto je moja blogova identita,takze hned ujasnujem-blogy spajajte s clovekom z debat…Strange Uncle. Som teda „novybloger42“. Cislo 42 je odkaz na absurdne sci-fi, legendarnu knizku D. Adamsa. Kto cital knihu, ten vie,ale odporucam aj dalsim citatelom:-) ak je Vam blizka absurdna,nadsadena ironia…

Dnes vecer, pisem az okolo polnoci-pretoze som typ „sova“ , dnes este vynecham politicke temy Slovenska, tiez konflikt medzi Ruskom a Ukrajinou si odlozim do dalsich clankov. Pridam par nepodstatnych drobnosti o mne; 52r,praca a zivot v Cesku. Na Slovensko pocas roka jazdim sporadicky. Vzdy, v zahranici som bol Slovak. Aj v Irsku. Tam si niektori starsi ludia mysleli stale, ze sme Cechoslovakia a poznali iba Prahu:-) Vzdy som im vysvetloval, aku mame uzasnu prirodu, mame murovane domy a zahrady a uz nejazdime na konoch, ale v autach. K dokonceniu dnesneho predstavenia citatelom este; nefigurujem v ziadnej politickej strane a v podstate moje nazorove myslienky poznaju citatelia debat. Pod clankami, aj pod blogmi na tejto platforme. Takze…odstartovane!

Newspeak

25.03.2024

Tak dnes sa nam rozhovorila mienkotvorna sefka byvaleho mienkotvorneho dennika. Zakodujem jej identitu do pismen B.B. Naco menovat, ved citatelia poznaju nasu medialnu scenu. Sme maly stat. Domyslite si. Vyliala si svoje srdiecko. Zla vlada chce obmedzovat slobodu informovania. Minister Estok debatoval s extremistom. Strasne sa prehresil a ohrozil na Slovensku demokraticke hodnoty. Pozn. Ja som [...]

Som takzvany dezolat a napisem nieco o volbach

24.03.2024

Ake osviezujuce bolo cely piatok aj sobotu+pol nedele nic nekomentovat, nesledovat cerstve spravy a len tak existovat-zase pri rybniku, pod velkymi dubmi. Nedaleko su aj borovice, vedla inych chat. Duby a hraby mam vsak radsej-maju pevnejsiu konstrukciu(aj lipa, buk), nez vysokanska borovica. Do jej vrcholca sa oprie silnejsi vietor a…zlomeny kus spadne niektoremu susedovi na chatu. Mam rad [...]

Nevolil som Kisku, ani Caputovu

22.03.2024

Byval som absolutnym ignorantom vnimania politickeho diania. Vzdy boli politicke osobnosti na okraji mojich zaujmov a sledovania. Priblizne od marca 2020 nastal zasadny zlom. 15.3.2020 som vyrazil z domu do prechodneho domova v Cesku a z radia v aute uz sa sirila atmosfera strachu. A aby sa situacia stala zabavnejsou, do premierskeho kresla sa posadil egocentricky sociopaticky clovek. Javil tiez [...]

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

SR Bratislava politika vláda 19. schôdza BAX

Poslanci z SNS predložili zmeny v zákone o neziskových organizáciách

28.03.2024 15:53

Novela hovorí aj o právomoci Ministerstva vnútra SR rozpustiť občianske združenie.

novybloger42

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 53
Celková čítanosť: 108510x
Priemerná čítanosť článkov: 2047x

Autor blogu

Kategórie