Založ si blog

Archív: september, 2023

Pride prvy oktobrovy den a nastane doba temna

Politika uz lezie niektorym ludom aj „cez usi von“. Slovenska natura je impulzivna, casto ludia nevedia pokojne uvazovat, sustredia sa skor na hadku, nez na spracovanie suvislosti. V discipline „zbytocne prekaranie“ sme urcite svetova elita:-) a to som zazil uz nejake prekaranie, lebo roky stravene na Slovensku, v Cesku a Irsku daju cloveku schopnost porovnania. K tomu […]

Pokračovanie článku

Politicka turistika

Tak to uz vo svete zvycajne chodi, ze priatelstvo a vzajomnu pomoc medzi susedmi preveria najlepsie dva faktory: schopnost riesit vzniknute problemy-konstruktivne a spolocne. A vyznamnym druhym faktorom je zle nacasovanie problemov, ked sa spor/problem akumuluje-v nespravny cas, na nespravnom mieste Potom uz nemusi stacit, ze priatelstvo susedov je „zlepene“ nenavistou k tretiemu […]

Pokračovanie článku

Presna faktograficka retorika p. Zilinku

Pan Generalny prokurator ma dnes velmi oslovil svojim prejavom, ktory ako reakcia prisiel po aktivitach prezidentky Z. C. Pozabudla pravdepodobne na fakt, ze prezidentsky urad NEMA v kompetencii moznost zasahovat do prace GP… Tento skuseny prokurator je apoliticky, striktne dodrziava zakonnost, preto ma moj velky respekt a uznanie. Nie prvykrat ma oslovilo aj jeho recnicke umenie. Ma priamy […]

Pokračovanie článku

…kto sa vracia na miesto cinu

Dnes poobede som sa vratil z prace, zaparkoval auto na ulici maleho vychodoceskeho mestecka, zasiel do maleho obchodu-potravin. Kupil par drobnosti(neznasam „zasobovacie“ nakupy) a potom doma, pri pohlade na display tabletu vidim oznamenie: tlacova beseda strany Smer. Zase ti dezolati zvolali tlac a TV redaktorov, tak som si uvaril kavu k pozeraniu… Pozrel som si to. Nejde mi o […]

Pokračovanie článku

Nepodliehajte panike:-)

Upozornenie…moj kratky text nebude venovany postuchovaniu v aute stojacom na chodniku. Uz sa popisalo dost. Mam inu temu. Nepodliehajte panike, ak Vam daju nalepku, ze ste neslusny a nemoralny volic strany Smer. Asi mam inteligenciu max 70-80 bodov v IQ teste a som jasny dezolat. Samozrejme, ze som:-) Budu Vas takto provokovat. Maju strach. A strach sa najlepsie maskuje urazanim, […]

Pokračovanie článku

Polarizacia

Este vyraznejsia polarizacia spolocnosti …nez v rokoch 2020 a 2021. Vtedy narod slovensky prezival tazke roky pod vedenim plagiatorskej, nedovzdelanej koalicie. Samozrejme, rozhodovacie metody psychicky labilneho sociopata z Trnavy rozdelovali ludi. Vtedy som predpokladal, ze Slovensko uz nemoze postupit do dalsieho levelu nenavisti aj nazhromazdenej zlosti. Ale vsetko kulminuje s koncom […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

novybloger42

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 60
Celková čítanosť: 123400x
Priemerná čítanosť článkov: 2057x

Autor blogu

Kategórie