Založ si blog

Archív: júl, 2023

Vojnovy dennik

V uvode pisem upozornenie k dalsiemu textu. Moje vlastne myslienky a nazory budu uvedene bez oznacenia uvodzovkami. A autenticke slova Georga Orwella budu striktne v uvodzovkach. No aj dalsia drobnost- citovane spisovatelove slova budu v cestine, ktorej absolutne vsetci rozumiete, preto jeho vety neprekladam do slov.j. Citujem z jeho knihy Vojnovy dennik(Valecny dennik): „28. srpna 1941; […]

Pokračovanie článku

Intenzita bojov ochabla

Mapy komentatorov vojenskych operacii sa pocas leta prilis nemenia. My dezolati sledujeme totiz aj nezavisle media. Ukrajina sa v posl.tyzdnoch zamerala na ataky voci Kercskemu mostu, na vypady tesne za hranice v oblasti Belgorodu. Pre propagandisticke ucely boli vyslane aj drony na Moskvu. Ofenziva pomocou dodanej techniky v Zaporozi utrpela fiasko. Avdejevka sa zatial drzi, oblast Kupjansk je […]

Pokračovanie článku

Bol som dezolatom a tiez som „chcimir“…

Za cesky vyraz sa moze dosadit slovensky- chcemmier, ale ten jeden cesky novy vyraz je pouzity umyselne, no cely moj blog bude v nasom jazyku. Dezolatom, hoci tato nalepka vznikla pod motivom urazenia a ponizenia som rad asi priblizne od jari 2020, ked som zacal svoj vlastny(vnutorny) odpor proti systemovemu tlaku, az zastrasovaniu obcanov. Typickym prikladom tlaku bolo zablokovanie ludi na […]

Pokračovanie článku

…uz sa mi nechce do Francuzska

Autenticky, bez fabulacie, bez nadsadzovania som navstivil tuto cast nasho kontinentu nespocetne krat. Dovolenky, pracovne cesty a tiez po vylodeni z trajektu, ktory vyplaval z pristavu v Irsku som prevazal svoje „irske“ auto z Normandie az do Kosic za vtedajsou mojou priatelkou. S volantom napravo celkom zazitkova cesta:-) Anne-Gaëlle, kamoska z Bar le Duc-dakujem za noclah aj […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

novybloger42

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 61
Celková čítanosť: 123652x
Priemerná čítanosť článkov: 2027x

Autor blogu

Kategórie