Založ si blog

Archív: november, 2023

…dalsi navrat k Avdejevke

Zdroj? Bez uvedenia zdroja je blog irelevantny, nedoveryhodny a konspiracny:-) Nikoho nebudem navigovat k zdrojom info. Uvediem nieco konkretne a potom sa to zazracne vytrati? :-)) Jednoducho v obliehanom meste, nedaleko Donecka-v Avdejevke padli v nedelu dalsie opevnenia. Logisticka linia je kriticka, je pod ruskou palbou. Domino efekt kolapsu pevnostneho systemu sa priblizuje. Neudrzatelne a […]

Pokračovanie článku

Ako teda sa vyjednavalo v Istanbule, na jar 2022?

Sef vyjednavacej skupiny ukrajinskych diplomatov, ktory viedol negociacne rozhovory s ruskou stranou, v Istanbule, sa vyjadril verejne pre ukrajinsky TV kanal. Je zaujimave, ako odhaluje, preco negociacny proces stroskotal. Nebudem zverejnovat linky a odkazy. Jednoducho-staci zapatrat na weboch. A POZOR. Nejedna sa o prorusky hoax, preto odmietam spekulacie o „putinovskom […]

Pokračovanie článku

„Ostrovy mam nejraděj“

Citatelia, prepacte mi cesky nadpis:-) A je to iba veta jedneho cestovatela, ktory presiel skoro celu planetu a takto lakonicky skonstatoval, ake destinacie ma najoblubenejsie. Ostrovne. Korzika. Spolu s Irskom je mojim najmilsim miestom(mimo Slovenska) a dnes Irsko vynechame uplne, lebo vyrazame na Korziku. V r. 2015, koncom jari a zaciatkom leta, som si objednal na par dni izbu v hoteli […]

Pokračovanie článku

Co ma spolocne konflikt RF s UA a snaha o obsadenie Gazy?

Ano, vynimocne mam dlhsi titulok, k tradicne kratkemu blogu. Chronologia v case je jasne planovana. Prvy konflikt je uz neuspesnym projektom, teda subezne v casovej osi je nastartovany druhy…ina geograficka lokalita, ale rovnaka proklamovana podpora. Nieco ukoncime-nechame to dobehnut zotrvacnostou… Ak potrebujete odviest pozornost svetovej verejnosti inym smerom, je potrebne […]

Pokračovanie článku

Pani profesorka Hogenova

Je po polnoci a ja som vobec nemal chut, ani energiu napisat blog. Vlastne som fyzicky unaveny, ale mozog nevnima unavu telesnej schranky-ten pracuje a nechce este odpocivat. Vypocujte si prosim profesorku Hogenovu(v rozhovore z nezavislou novinarkou J. Bobosikovou). No podotykam, ze tento rozhovor nie je pre kazdeho, kto ma usi a funkcny sluch. Treba tu mudru a vzdelanu damu aj spravne vnimat. […]

Pokračovanie článku

Návrat k Avdijevke a plus nieco z domacej sceny

Asi pred 2tyzdnami som zverejnil moj blog o operacnej situaci v oblasti Avdijevky-inak znamej ako „Citadela“. Nerobil som predcasne uzavery a predsa dynamika deja dava za pravdu mne a mojim zdrojom. Priblizuje sa operacne obklucenie Citadely. A teraz k nam-domov… Vynimocne sledujem TV debaty a dnes, pred odchodom do Česka, mi dve naše TV stanice ponukli panov Gaspara a Estoka […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

novybloger42

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 61
Celková čítanosť: 123656x
Priemerná čítanosť článkov: 2027x

Autor blogu

Kategórie