Založ si blog

Blog prvy-prolog

Zdravim citatelov na uvod prveho blogu. Bude kratsi, v prvom rade sa chcem predstavit a preco prolog? Okrem uvodu v literature,pouziva termin prolog aj slavny cyklisticky zavod Tour de France. Zvykne to byt kratsia uvodna davka kilometrov, ja teda dam kratsiu davku slov.

Strange Uncle je moje uzivatelske meno v debatach na tomto webe a toto je moja blogova identita,takze hned ujasnujem-blogy spajajte s clovekom z debat…Strange Uncle. Som teda „novybloger42“. Cislo 42 je odkaz na absurdne sci-fi, legendarnu knizku D. Adamsa. Kto cital knihu, ten vie,ale odporucam aj dalsim citatelom:-) ak je Vam blizka absurdna,nadsadena ironia…

Dnes vecer, pisem az okolo polnoci-pretoze som typ „sova“ , dnes este vynecham politicke temy Slovenska, tiez konflikt medzi Ruskom a Ukrajinou si odlozim do dalsich clankov. Pridam par nepodstatnych drobnosti o mne; 52r,praca a zivot v Cesku. Na Slovensko pocas roka jazdim sporadicky. Vzdy, v zahranici som bol Slovak. Aj v Irsku. Tam si niektori starsi ludia mysleli stale, ze sme Cechoslovakia a poznali iba Prahu:-) Vzdy som im vysvetloval, aku mame uzasnu prirodu, mame murovane domy a zahrady a uz nejazdime na konoch, ale v autach. K dokonceniu dnesneho predstavenia citatelom este; nefigurujem v ziadnej politickej strane a v podstate moje nazorove myslienky poznaju citatelia debat. Pod clankami, aj pod blogmi na tejto platforme. Takze…odstartovane!

Volim az v druhom kole

17.03.2024

Nejde o to, ze nechcem, ide o to, ze nemozem ist na Slovensko kedykolvek. Aj tak sa zameriavam na to rozhodujuce, to sa udeje v druhom-aprilovom kole. Som divny clovek. Strange… Vobec netusim, co frci na Facebooku. Nemam prehlad o statusoch na sieti X. Vecerne spravy v TV vidim mozno 2-3krat za mesiac. Pred par dnami som sa pustil do citania knihy „Usporiadanie sveta“. Autor bol [...]

1800 komentarov…

13.03.2024

Je Utorok, 12.3. 2024 a blog zacinam pisat tesne pred polnocou. Pisem a sucasne pocuvam rozhovor nasho premiera s redaktorom Danisom. Paralelne vnimam audio, prsty zatial klepu na klavesnicu. Aktualne ma rozhovor s premierom Ficom uz daleko viac, nez 100tisic zhliadnuti. Je zrejme, ze ludia reaguju. Podla mnohych komentarov rozhovor videlo aj dost ceskych obcanov-je vidiet ich reakcie. Tato [...]

Moj interny boj proti dezinformaciam

07.03.2024

Vzdy, ked sa z centraly ozve kompetentna eurokomisarka(p. Věra J.), ktora ma na starost nazorovu cistotu, tak si pripomeniem vizionarsky roman…1984. Aka je vlastne ideologicka vizia a prakticka pracovna prax toho uradu p. Věry? Ludia v Europe potrebuju usmernovanie. A alternativne media su hrozbou. Aj socialne media musia byt vhodne „moderovane“. V tomto spocivaju ciele [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

novybloger42

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 50
Celková čítanosť: 104405x
Priemerná čítanosť článkov: 2088x

Autor blogu

Kategórie