Založ si blog

Par viet ku kauze M. Lucanskeho

Uz bolo napisane vselico o jeho smrti. Podla najnovsich informacii, aj Generalna prokuratura uzatvorila presetrovanie jeho umrtia vo väzeni, v Presove. Takze podla generalnych „organov“ je potvrdena samovrazda. Oficialne nech si deklaruju cokolvek, moju doveru nemaju. Neurobil to sam. Preco mam doverovat Slovenskej SPRAVODLIVOSTI? Moje nazory su ine!

Poviem Vam jednu moju osobnostnu crtu. Odjakziva mam problem s doverou v autority. Napriklad respektujem schopnosti Fica, alebo GP Zilinku. Fico je velmi dobry vodca a manazer. Minister vnutra Estok a obrany Kalinak su schopni, pragmaticki politici. S nejakou plnou doverou vsak mam problem. Lebo TIEZ som pragmatik a chladne uvazujem. Volil som Smer. Volil som Pelleho. Mna si nikdy ziadny politik okolo prsta neomotal. Nechcel som progresivistov a SAS. A dost bolo Matovicovskej sekty. Ja nie som z Ficofanklubu. Z praktickych dovodov budem, ale zase volit Smer. Podme na chvilu zase k Lucanskemu-zda sa,ze NIKTO uz nechce prehovorit. Maju strach svedcit pravdivo. Dokonca existencny strach-ti,ktori ho mali v rukach-ti z Presova, Ruzomberka aj z Trencina(jedneho poznam osobne). Strachy su rozne: o karieru a plat, o stratu slobody, o rodinu…

Existuju vsak slabe miesta retaze. Staci jedno-dve slabe miesta. Historia potvrdzuje, ze nie vsetci vydrzia byt stabilne pevnymi clankami. Nic nie je zabetonovane…Pockam si, kto povoli. To pride.

Dron, ktoreho nazov ma problem Rus vyslovit

31.08.2024

Mam veru taky zvyk, ze kazdy den si nieco precitam z objektivneho a vyvazeneho spravodajstva. Posledne 4roky sa zaroven venujem aj sledovaniu roznych relacii dezolatov a videi od plochozemcov. Nasledne si urobim triedenie informacii. Co ma tak zaujalo na drone, ktoreho nazov aj ja mam problem vyslovit? Jeho medialna prezentacia pokracuje v tradicnej linii posilnovania bojoveho ducha, je z toho [...]

Ked prehovori Sergej Lavrov,treba ho vnimat

28.08.2024

Uz pochopili ludia, ktori maju oci krvave nenavistou a zlostou ako vnimat propagandu Ruska? Nezvladnute emocie nikomu k nadhladu nepomohli a ani nepomozu. Tvrdu retoriku zo strany Medvedeva, alebo od znameho televizneho redaktora uz velmi davno neberiem seriozne. Politicky marketing. Aktualne vsak prehovoril smerom ku neochvejne zjednotenemu Zapadu minister zahranicia Sergej Lavrov. Prave jeho [...]

Genialny Henry Kissinger

19.08.2024

Architekt americkej politiky a diplomacie pocas dlhych rokov jeho posobenia. Bol ministrom zahranicia. Poradcom clenov vlady. Vyznamnym diplomatom. Osobnostne a charakterove rysy v blogu uplne vynecham, lebo sa zameriavam na pracovne aktivity. A hoci nesuhlasim zo strategiou udrziavania hegemonie, dokazem zaroven uznavat kvalitu v analyze a diplomacii, ktoru pan H. K. dosiahol. Podla volneho casu [...]

nehoda, kúty, hasiči

Mladík šoféroval bez vodičáku, s autom skončil v rieke. So spolujazdcami utrpeli vážne zranenia

07.09.2024 19:29

Po náraze sa auto prevrátilo na strechu. Najmladší spolujazdec mal iba 11 rokov.

H5N1, vtáčia chrípka

V USA majú prvý prípad vtáčej chrípky bez potvrdeného kontaktu so zvieraťom

07.09.2024 18:49

Dospelého pacienta prijali do nemocnice, kde dostal antivírusové lieky proti chrípke. Po zotavení bol prepustený.

pápež františek

Pápež vyzval v Papue-Novej Guinei na ukončenie kmeňových konfliktov

07.09.2024 17:25

Narastajú obavy, že zastavená snaha o nezávislosť ostrova Bougainville by mohla znova rozpútať občiansku vojnu.

tajfún Jagi

Supertajfún Jagi zasiahol Vietnam, hlásia obete. V Číne po sebe zanechal spúšť

07.09.2024 16:46

Tajfún je podľa vietnamských meteorológov jeden z najsilnejších v regióne za ostatné desaťročie.

novybloger42

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 91
Celková čítanosť: 185015x
Priemerná čítanosť článkov: 2033x

Autor blogu

Kategórie